
נהג אוטובוס מרוויח תמיד.
נהג אוטובוס או מיניבוס זה אחד המקצועות המתגמלים הן בבחינת המשכורת והן בבחינת האפשרויות.
לרוב יש מענקים והטבות כמו שאין במקומות אחרים.
מצויין למי שרוצה לראות עולם, לדבר עם אנשים, לצאת לנופים מהממים בארץ, ולהרוויח טוב.
לרוב נהגי האוטובוס יש אפשרויות בחברה לעבוד שעות נוספות מה שאין בהרבה עבודות, כגון בערב לקחת לחתונות ואירועים,
לעבוד גם בימי שישי ואפילו במוצ"ש, טוב למי שצריך כסף והיום כמעט כולם צריכים.
עכשיו נתחיל לפרט מה האפשרויות שיש לנהג אוטובוס בישראל.
נהג טיולים
נהג בטיולים זה אחד הדברים המהנים והרגועים ביותר, הנהג בדרך כלל לוקח את הכיתה או הגן ממתין עד שיעלו
פותח להם את התא מטען כדי לשים את התיקים וכולם עולים באווירה טובה ונעימה,
בזמן הנסיעה חוץ מהנופים היפים הנהג נהנה מהשירים הידועים שהילדים אוהבים לשיר גם לנהג.
כשמגיעים ליעד הנהג פותח להם וממתין שירדו בנחת
וכאן יש לו מנוחה בטבע או במקומות אחרים וזה יכול להגיע אפילו ל 5 שעות,
הנהג לפעמים יכול להצטרף אליהם לנחל או למקומות מסויימים.
אם הטיול ליותר מיום אחד הנהג כמובן מקבל תוספת במשכורת וכמובן לינה ואוכל בחדר נפרד.
נהג ויזות צבאיות
נהג ויזות צבאיות זה להסיע חיילים ממקום למקום, כגון מהבסיס לאימונים או איסוף מהערים לבסיס.
הנהג נכנס למקומות שסגורים לקהל ורק לו יש אישור לצורך הצבא
מחסומים נפתחים בשבילו במיוחד שמסיעים את שוטרי מגב אז הכל נפתח באישור.
הנהג בדרך כלל רוב הזמן נח ויכול לישון איתם בבסיס ולאכול איתם בחדרי האוכל.
הרבה נהגים אוהבים את העבודה הזאת
כי זה לא עבודה בתוך הערים אלא בשטחים פתוחים ומרחבים.
גם הנוסעים זה חיילים בוגרים וממושמעים וההרגשה שאתה מסייע לצבא מביאה סיפוק רב לנהגים.
טיולים עם תיירים
טיול עם תיירים זה עבודה נינוחה עם אנשים שבאו בכיף לטייל עם חיוך,
הנהג בדרך כלל נהיה גם המדריך שלהם,
כאן לרוב הנהג מקבל טיפ נחמד.
הנהג מטייל איתם ברחבי ישראל בדרך כלל בכותל, במצדה, בים המלח ועוד,
יש מקומות ומסעדות שהנהג סוגר איתם מראש שהוא מביא קבוצה ובעל המקום מתגמל את הנהג בארוחה טובה כיד במלך וצידה לדרך לפעמים גם טיפ.
באוטובוסים יש מקרר וזה טוב לנהג שתמיד יהיה לו שתייה קרה ואוכל.
לעבוד עם תיירות לומדים לאט להכיר מלונות אתרים מסעדות ויוצרים קשרים מועילים.
כמובן שהנהג מקבל לינה בבית מלון או אכסנייה אם זה טיול יותר מיום אחד.
יש גם טיולים לאילת וזה נופש ברמה אחרת.
הסעות לשדה התעופה
הסעות לשדה התעופה בדרך כלל זה במיניבוס עם קבוצה של נוסעים,
הנסיעות מתבצעות בשעות המוקדמות של הבקר בדרך כלל,
הנוסעים זה אנשים ניחוחים שיוצאים לטיול בעולם לפעמים יש טיפ קטן,
העבודה מאד כייפית ורגועה.
יש גם נהגי אוטובוס שעושים שאטלים אותם תמצאו בתוך הטרמינל
התפקיד שלהם לקחת נוסעים מהחניון לטרמינל וחזרה, העבודה רק בתוך השדה תעופה לאנשים שחנו את הרכבים ועולים למטוס וחזרה,
העבודה הזאת במשמרות גם בלילות.
נהג תחבורה ציבורית
בתחבורה הציבורית המשכורות והמענקים עם כל ההטבות הכי טובים שיש.
יש גם נסיעות חינם בתחבורה לנהג ולבני משפחתו.
הנהג בתחבורה הציבורית עובד בצורה של משמרות או שבוע שבוע או בקר או ערב או יום ארוך,
הנהג מקבל משכורת לשעה הכי גבוהה מכל נהגי החברות של האוטובוסים.
לנהג בדרך כלל יש סידור קבוע ימים קבועים שעות קבועות ובדרך כלל נוסעים קבועים.
כאן האפשרויות הם גדולות כגון להחליף משמרת לבקש חופש יותר קל בחברות הגדולות כי יש הרבה נהגים, לבקש לקצר את העבודה אם יש אירוע משפחתי,
העבודה היא גם בעיר וגם מחוץ לעיר.
יתרונות וחסרונות של האוטובוסים העירוניים לבין הבין עירוניים:
קריטריון | אוטובוסים עירוניים | אוטובוסים בין-עירוניים |
---|---|---|
נוחות וגישה | תחנות רבות ומפוזרות ברחבי העיר, קלות גישה. | פחות תחנות, מרחקים ארוכים יותר בין תחנה לתחנה. |
תדירות וזמינות | תדירות גבוהה, זמינות לאורך כל היום. | תדירות נמוכה יותר, עשויה להיות מוגבלת לשעות מסוימות. |
מהירות ומשך הנסיעה | נסיעות קצרות, תלויות בתנועה עירונית. | מהירות גבוהה יותר, נסיעות ארוכות, פחות תלויים בתנועה עירונית. |
נוחות נסיעה | פחות נוחה בשל עצירות תכופות ותנועה עירונית. | נוחות גבוהה יותר, פחות עצירות, תנאים מתאימים לנסיעות ארוכות. |
עלויות כרטיסים | נמוכות יותר, מיועדות לנסיעות קצרות. | גבוהות יותר, מותאמות לנסיעות ארוכות. |
גמישות מסלול | מסלולים קבועים, אך גמישים יותר בשינויי נתיב. | מסלולים קבועים, פחות גמישים לשינויים. |
שירותים ותנאים | פחות מתקנים, בחלקם יש. | שירותים ויותר מתקנים נוחים כמו שקעי חשמל ו-WiFi. |
השפעה סביבתית | יתרון סביבתי בעיר – מפחית שימוש ברכב פרטי. | עשוי להפחית את השימוש ברכב פרטי בנסיעות ארוכות יותר. |
התאמה לצרכים שונים | מתאים לנוסעים בעיר, לתחבורה יום-יומית. | מתאים לנסיעות בין-עירוניות, תיירות ועבודה בין-עירונית. |
מגבלות תנועה | מוגבל לעיתים על ידי עומס תנועה עירוני. | פחות מושפע מעומסי תנועה עירוניים |
יש גם יתרונות נוספים באוטובוסים העירוניים וזה:
1- אין תאי מטען- זה אחד המעכבים הנפוצים של האוטובוס בתחנה.
2- האוטובוס העירוני נמוך וזה מעולה כדי לראות הולכי רגל במיוחד ילדים במעברי חצייה.
3- הנהג תמיד בשטח עירוני וגם אם יש תקלה אז יותר נחמד להיות בעיר מאשר במקום שומם.
4- הנוסעים נכנסים מכל הדלתות ומשלמים במכשירים שמפוזרים בתוך האוטובוס ואין שום עיכוב ליד הנהג.
הידעתם שנהגי תחבורה ציבורית עובדים תמיד.
בתקופת הסגרים היה אישור לנהגי תחבורה ציבורית לצאת והיה להם פרנסה,
באותה תקופה הצטרפו לעבודה המון נהגי תחבורה פרטית שלא היה להם פרנסה וחלקם עד היום נשארו בתחבורה הציבורית.
נהגי תחבורה ציבורית לא מלקקים דבש, הם עובדים הכי קשה.
אבל הוותיקים זוכרים את התקופה שלא היה מזגן לא היה וויז והנוסעים היו משלמים עם כסף וכרטיסי ניקוב.
היו מקרים ששדדו את הנהגים מהכסף שצברו בתיק ממכירת הכרטיסים
אבל כיום כבר אין את זה.
כיום הרבה יותר נוח מבחינת העבודה במיוחד שמגיעים עכשיו המון אוטובוסים חשמליים חדישים.
מעוניינים להצטרף למשפחה של נהגי האוטובוס?
מלאו את בחירתם-אוטובוס ,מיניבוס, עבודה עם צבא, תלמידים, תיירות ,תחבורה ציבורית.
בשליחת הפרטים אתם מאשרים לנו לתת לכם הצעות עבודה הכי מתאימות למה שבחרתם.
השאירו את פרטיכם ותמיד נכנסים הצעות מעניינות ונשלח אליכם עד שתמצאו עבודה שמתאימה לכם.
בהצלחה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.